1402-09-20 07:56
1072
0
87837
تشییع شهدای «مدافع حرم و امنیت» گلستان در فاطمیه؛

شهدا برای «واکسینه فرهنگی» شهر دست به کار شدند

پیکر شهید «غلامعلی تولی» بعد از ۱۱ سال در ایام فاطمیه اول وارد این شهر شد و حالا پیکر «ابوالفضل صادقی» دهمین شهید امنیت در فاطمیه دوم به گلستان رسید تا شهدا خودشان برای واکسینه کردن فرهنگی شهر دست به کار شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، عطر و بوی شهدای فاطمی دوباره در گلستان پیچید و حال و هوای شهرمان را عوض کرد، امسال گلستان میزبان دو شهید «مدافع حرم و امنیت» در ایام فاطمیه بود پیکر شهید «غلامعلی تولی» بعد از ۱۱ سال در ایام فاطمیه اول وارد این شهر شد و حالا پیکر «ابوالفضل صادقی» دهمین شهید امنیت در فاطمیه دوم به گلستان رسید تا شهدا خودشان برای واکسینه کردن فرهنگی شهر دست به کار شوند.

 

«ابوالفضل» سربلندم کرد

مادر شهید «ابوالفضل صادقی» در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» از ویژگی‌های خاص پسرش می‌گوید از یکی یکدانه خانواده و تنها پسری که او را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و می‌گوید: فرزندم را در راه خدا، مردم و انقلاب اسلامی دادم.

صغری جلالی از اینکه پسرش در لباس اسلام تا جان در بدن داشته سرباز خوبی برای ولایت بوده است ابراز شادمانی می‌کند و می‌گوید: افتخار می‌کنم چنین فرزندی داشتم، «ابوالفضل» سربلندم کرد.

این مادر شهید خوشحال بود که ابوالفضلش توانست در رکاب حسین زمانش به شهادت برسد و به آرزوی خود دست پیدا کند و امیدوار بود که جامعه به سبک شهدا حرکت کنند و گوش به فرمان ولایت باشند.

شهادت راه سعادت «ابوالفضل» شد

 همسر شهید مدافع امنیت «ابوالفضل صادقی» در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» می‌گوید: شهادت همسرم را ابتدا به خودش تبریک می‌گویم آرزویش شهادت بود و نصیبش شد، همیشه می‌گفت شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود.

همسر شهید ادامه می‌دهد: انگار توقع نداشت این مسیر «شهادت» برایش باز شود، اصلا ناراحت نیستم و خوشحالم که به آرزویش رسید، در دهه فاطمیه هستیم همه باید یک قول به شهید بدهیم ابتدا از خودم می‌خواهم که راه شهید را ادامه دهم، حجابم را رعایت کنم و فرزندانم را در راه خدمت به انقلاب اسلامی بزرگ کنم، از همه می‌خواهم گوش به فرمان ولایت باشند و نگذارند حرف رهبرمان زمین بماند.

محکم پشت این انقلاب ایستاده‌ایم

فرزند شهید «ابوالفضل کریمی» در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» گفت: شهادت بهترین سرنوشت پدرم بود، اصلا ناراحت نیستم و به او افتخار می‌کنم، خوش به سعادتش که در این راه به شهادت رسید، محکم پشت این انقلاب ایستاده‌ایم و جانمان را فدای رهبرمان می‌کنیم.

 

قول و قرار با شهدا یادمان نرود

عمه شهید صادقی در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» گفت: شهدا به خاطر آرامش ما خون دادند ما هم باید خیلی رعایت کنیم و مراقب حجابمان باشیم و از همه لحاظ نگذاریم خون شهدا پایمال شود.

وی ادامه داد: شهدا مقام بزرگی دارند باید راهشان را ادامه دهیم، از زن و فرزندان خود دور می‌شوند، از همسر جوان و فرزندان کوچک خود گذشتند تا آرامش ما از بین نرود.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.